Oh happy day!

Denna dagen har varit underbar!

Jag har hunnit jobba på bageriet, äta med Peter, träna med Peter, ha en mysig fika fika med honom + Sanna och sen köra ett svintufft intensivpass med Sanna! Avslutningsvis har jag kastat mig i ett varmt skumbad och haft en liten spakväll här hemma ensam medans mina föräldrar har varit bortbjudna. Och det är inte bara jag som har blivit ren och luktar gott - hela övervåningen är så gott som klarstädad den med! :) Duktig tjej!


Imorgon ser inte ut att bli mindre bra än denna ljuvliga tisdag då den fylls med gym, gruppträning, soloträning och sen kommer världens underbaraste människa hem och sover här med mig!




Kommentarer
Emelie

Den lila sammeten du har på dina singelbyxor, vad heter den och vart är den ifrån? :)



(du kan svara här bland kommentarerna)

2012-04-04 @ 18:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0