Decisions

Vilken knäpp lördagskväll. Hur jag efter bara någon timmes tv-tittande på folk som följer sina drömmer, några blogginlägg av min vän Olivia som är i Australien börjar överväga att göra något liknande själv.

Tänk att lämna allting här hemma och bara kasta sig ut. Tänk att sluta med discon, lämna min allra bästa vän, lämna min familj och min tjejer och bege mig ut på okänd mark och följa mina drömmar alldeles ensam!

Tänker jag fram i mitt liv om 10 år är jag livrädd för att hamna i ett radhus i Bjuvs kommun med villa, vovve och volvo. Jag vill leva ett häftigt liv med eget företag, massa nya människor och resor till alla möjliga platser på vår vackra planet! Är det nu jag ska ta steget, är det NU jag ska våga?! Herregud vad jobbigt! Jag hatar att ha en oviss framtid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0