Jag lever!

Yes, jag är vid liv trots att bloggen inte har varit det. Men- jag har satt ett litet decemberlöfte att hålla bloggen vid liv varje dag månaden ut och det ska jag minsann klara! ;)

Det har hänt mycket spännande på sistone. Jag har haft en helt fantastisk danstermin i guldets anda med min allra bästa vän som har inneburit tre vinster utav tre möjliga i par. Singeln har också fått sig ett litet lyft och jag ligger nu på ensiffrigt tal i rankingen, nämligen på en 8eplats! Är jättenöjd med höstens danstermin och le grande finale är nästa helg då det Nordiska Mästerskapet avgörs innan vi går på jullov dansmässigt. Häftigt! =)
 
Peters vackra pokal på terminens första tävling var åtråvärd... ;)

De sista veckorna innan jul innebär inte bara mycket med dansen utan också mycket med skolan. ProCivitas suger musten ur mig och det är nu hjärnan börjar köra ihop sig med all stress. Är framförallt förvånad över hur jag har fixat denna helgalna termin stressmässigt utan att bryta ihop! Jag måste börja ta hand om mig själv bättre och planera min tid myyyycket bättre, för så här kommer jag inte kunna fortsätta. Två jobb, skola + dans är inte ett vinnande koncept när man vill prestera 110% på samtliga plan.. och gärna ha lite fritid också.

TA HAND OM ER OCH HÅLL UT DE SISTA VECKORNA NU! 
 
:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0