Jullov!

..Och gött är det!

Har bosatt mig i vårt hus i Påarp under tre dagar nu, men återvänder till lägenheten i stan imorgon. I vilket fall har det varit ett par väldigt mysiga dagar med mycket The Sims 2, mellandagsrea och myskvällar. Det är väldigt skönt att bo i stan, men det är något alldeles speciellt med att bo i ett hus i en lugn liten förort... =)

Idag har jag varit på Emporia i Malmö med Peter och trots strul med kort och pengar (vad har hänt med Nordea idag?!) så kom jag hem med en Hunkydorytröja och ett par nyårsklackar! Igår blev det desto mer shoppat när jag spenderat 2000:- i REA-varor.... Herregud ;P Tror dock att jag sparade en minst lika hög summa så som jag rea-raidade haha! Så det är väl en klen tröst.. =) Dags att börja hålla i pengarna litegrann inför New York i Mars tror jag...

Imorgon ska jag träna (!!!). Det var nog sen förra inlägget jag gjorde det sist. Har haft de två lataste veckorna på väldigt länge och känner att det börjar krypa i kroppen efter dans, löpband, gymmaskiner och frivikter! Måste stilla detta begär - med start imorgon och med ORDENTLIG start efter nyår ;)

KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0