MITT 2012

Under 2012 har jag:
  • Gått upp i den högsta tävlingsklassen i disco - CHAMPION! Wii =)
  • Tagit min danslärarlicens och är nu licensierad danslärare i disco och hiphop!
  • Varit på dansläger på Studio 1 i Norge... sinnessjukt galen träning haha! =D Och jag ääälskar Nancy, hon är den underbaraste dansläraren jag nånsin träffat! =)
  • Börjat jobba som danslärare på Danshuset och fått mina första helt egna danskurser!
  • Vunnit SM-brons med Synchronized
  • Gått ut mitt första år på ProCivitas, häftigt!
  • Varit ute med Peter i Köpenhamn för första gången nånsin, vilket har varit helgalet!
  • Börjat jobba på Coop och allt som hör det till - till exempel paintball, störda personalfester och utgångar
  • Tävlat mitt första internationella mästerskap i singeldisco
  • Börjat dansa par med Peter på svenska tävlingar <3
  • Legat etta på en SDO-ranking med tre av tre raka ettor i rad i pardisco
  • Börjat coacha dansgruppen Sparkling Sisters som huvudtränare
  • Vunnit NM-silver med Peter.. :'(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0