Visstja!

Julafton glömde jag ju!

Jag gav Peter en Stockholmsresa samt biljetter till Rihanna i julklapp, så det ska bli skitroligt att åka på tillsammans! Men vi får hålla ut tills Juli månad...



Sen fick jag en skitsnygg jacka av honom, en supergod Versaceparfym, ett mobilskal från Marc Jacobs och sen för någon vecka sedan fick jag även en Marc Jacobs ring bara sådär. Han gör mig till snobben jag aldrig blev haha. Vet inte om jag ska ta dessa fina märkespresenter av honom som någon slags hintar från Mr Märke själv som alltid klär sig så snyggt och snobbigt, men det tror jag att jag får göra ;)
 
 


Kommentarer
Peter

Det är bara för att du är värd det bästa - älskar dig! <3

2012-12-30 @ 23:34:00
URL: http://kjarsgard.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0