Dags att avslöja... :)

Glömt att meddela detta offentligt på bloggen, men ni som har mig på facebook har redan fått lite sneak peak på min lilla hemlighet. Jag har äntligen skaffat pojkvän! :) Och inte nog med det, vi har redan blivit sambos! Han bor hemma hos mig, mamma och pappa och vi trivs så himla bra tillsammans. Han kommer överens med hela familjen och trots vår åldersskillnad lever vi ett idealförhållande! Mina vänner, låt mig presentera min underbara målvakt Thomas Ravelli!



Vi kollar Melodifestivalen tillsammans! (Heja Ulrik! :D)


Vi duschar tillsammans!


Vi till och med sover tillsammans! :)



Så, skönt att äntligen kunna dela med mig om livet som sambo med en proffsfotbollsspelare. Ni kommer att se mig i nästa säsong av "Svenska Hollywoodfruar" som kommer byta namn till "Svenska fotbollsveteranfrugar". Lyxlivet i Påarps vackra landskap ihop med en man med rejäla klämringskopplingar är f-a-b-u-l-o-u-s!


Kommentarer
Amanda

Fan vad jag saknar dig din störda jävel! Lite objektskärlek över dig och Ravelli eller gumman? Jag är nöjd så länge du är lycklig Myy

<3

2012-02-23 @ 16:02:03
Miss C

HAHAHAHAHAHA Jag döööööööör!!! Love this!!!

2012-02-26 @ 17:42:27
URL: http://missc.se/
Filippa

Hahaahha!

2012-03-26 @ 21:29:02
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0