Det vankas tävling!

Helgen har jag spenderat nästan uteslutet hos fina familjen Kjärsgård. Det har varit supermysigt även om vi kanske inte fått så mycket gjort på dräkterna som det var tänkt! Men trevligt har vi haft iallafall! ;)


Idag blev det långträning med Synchronized! Grupp, par och singel fick ordentliga genomkörare och jag börjar bli mer och mer taggad inför lördag! Nu ska jag fortsätta med min powernap och senare blir det städning av rummet + stenlimning. Imorgon bär det upp tidigt mot gymmet för magpass och jag flyttar in hos Petrus igen ;D



Btw kolla storhuvudet på bilden hahaah




Kommentarer
felicia

hej! Har du något tips på hur man får till ordentliga rondekickar? Jag kan nästan gå ner i spagat har bara några cm kvar, men ändå när jag gör en rondekick och tar i som ett as så kommer mitt ben ändå inte upp mer än i typ 110 grader.. Borde ju kunna få upp det 160 grader åtminstone så vig är jag! Blir skitförbannad ahahha.. Sen dessutom, när jag ska stå på ett ben och hålla de andra benet uppåt med händerna så går det inte.. fastän jag är vig kan jag inte hålla benet, de är skitjobbigt och armmuskler har jag, så de måste vara något med benet! kan du inte skriva ett inlägg om detta? Vore jätteshysst :D kram!

2012-02-21 @ 19:25:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0