Never look back.

Bortsett från en konstig med förlorat hopp om min generation så har min kväll varit super ;D Skolan bjöd ju faktiskt på både pizza och häng med goa bruttor också! Ikväll har jag haft en lektion tillsammans med Rebecka där vi tränat 8-12 åringar i disco - hur söta och duktiga som helst! Det är så kul att få jobba med nånting man älskar :D
Imorgon har jag studiedag och jag ska faktiskt plugga järnet för vi har så mycket att göra. Helgen bjuder på uppträde på Bahnof, sleepover med världens gosigaste, audition, sykväll med min fina dansgrupp, jobb och träningar! :)


Nu ställer jag in siktet framåt och struntar i vad andra säger och tycker om mig. Jag är den jag är och jag duger! =) Låt inte småstrunt få dig ur fokus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0