CABARET CANDY CLUB 2

Ikväll ska jag se Cabaret candy club 2 tillsammans med Sanna och Nathalie! Det ska bli riktigt roligt! Jag var med i första upplagan och det blev succé, och känner jag Albin rätt har han lyckats desto mer denna gången ;-)


Var egentligen tänkt att jag skulle delta i år med, och jag hann vara med på fotograferingen men sen tvingades jag hoppa av på grund av ren och skär tidsbrist! Det var ett tufft beslut men nu i efterhand inser jag hur bra det är, med tanke på att jag inte hade hunnit med något om jag hade fortsatt vara med!


Jennie, Josefin, Mattias, Clara, Miranda, jag och Sophie!



Japp.. denna storfotade burkadam är minsann jag! Haha! Jag och mamma satt i soffan och bläddrade igenom cabaretbilderna rätt så hastigt igårkväll. Plötsligt snubblar vi förbi denna bilden och hon säger "vänta, var inte det där du?". Hur fasen såg hon det tänkte jag. "På jättefoten" svarar hon då. Tack mams! ;-) Hahaha!


Kommentarer
mirrii

Var hittade du cabarét bilderna?

2012-01-07 @ 17:26:53
URL: http://ronjamiranda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0