Nytt år inleddes uppe bland snön!

I veckan som var hann jag med en tur till Åmål för min regelbunda träning med Sofie, men också för att ta examen som danslärare. Jag klarade examinationen och är nu alltså klar danslärare! Det känns helt underbart och jag är full av inspiration som bara väntas på att få sättas i verk! ;D Gött schleeet.

Under mina dagar uppe i kylan hängde jag än en gång med världens bästa Amanda. Hon är fin, hon är grym på att dansa, hon är sjuk i huvudet och helt enkelt störtunderbar. Hon må vara 96a men en klokare och mognare sådan får man leta länge efter! Vi delar inte bara det gemensamma intresset med dansen, utan fördriver gärna tid tillsammans med att diskutera heta objekt (berlinmur, eiffeltorn - you name it) eller Aiko! Jag är så glad för denna höppetössa och längtar äckligt mycket tills hon kommer ner och hälsar på hos mig (fast hon köttar mig på wordfeud..)! ;D Goa goa du! <3




Jag ser ut som en fyrkant här hahahha. Var är min underkropp?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0