Stronger Team

Någonting som gör mig riktigt taggad är fina sport- och vinnarcitat! Att varje dag få läsa olika tankesätt från vinnare genom tiderna kan få mig ut i löpspåret på 5 röda. För längesen blev jag tipsad om en sida utav Patric som uppdaterar flitigt varje dag. Det må vara en sida för basketspelare men den kan ha oss dansare så mycket att ge också. Jag är en riktig vinnarskalle, och är det någonting som jag kan säga att jag är bra på så är det att faktiskt åka och träna och ha höga mål med vart jag vill komma! Denna sidan hjälper mig att hålla mig på rätt spår tankemässigt :) Så in och gilla med er! ;D



http://www.facebook.com/StrongerTeam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0