Västerås here I come!

Min mamma är världens bästa räddare i nöden. För några timmar sen stod jag utan transport till helgens tävling, och tror ni inte hon hoppar av allt hon har planerat till helgen och erbjuder sig att ta hela resan med bilkörande och hotell bara sådär vips?! Jo minsann. Det tokälskar jag med mina föräldrar. Vad det än gäller så löser dem det alltid!

Jag kommer bara att ställa upp i singel till helgens tävling vilket faktiskt känns ganska tomt och läskigt. Det är många som frågat, men jag och Miranda har nu gått skilda vägar efter 2,5 fantastiska år som danspartners! Hon satsar på att bli proffessionell och grym på alla möjliga dansstilar medans jag är fast i min lilla discobubbla. Eftersom båda två knappt har någon fritid utöver skola och annan träning har vi valt att prioritera bort pardiscon och mer komplicerat än så är det inte.

Jag har suttit och tittat gamla videos och foton på oss hela kvällen och saknat massa men jag vet innerst inne att det är bättre så här. Men fy vad bra och fina vi var! Jag vet inte hur många gånger jag replayat videon från vår femteplacering på nordiska och när hon stångar mig mellan benen på träningen ikväll haha. Freaks!

Fy vilka fina minnen jag har med den tjejen, jag kommer ihåg varenda tävling, hur hårt vi har slitit för att komma dit vi kom! Det var menat från allra första början när vi i raketfart flög igenom tävlingsklasserna innan vi fastnade stenhårt i Star haha! Men det gjorde faktiskt aldrig något, vi hade lika kul ändå. Det älskar jag med Miranda! Vi kunde faila och komma totalsist på en tävling men tjejen gav aldrig en sur min utan vi skrattade bara åt det och tog nya tag.

Vi har sparkat varandra i röven, vi har landat på varandra, vi har skrikit hemska saker på varandra, vi har pratat med varandra - allt under minuterna på tävlingsgolvet haha! Åh, nu kommer snart en liten tår om jag fortsätter.. Men jag vill bara att ni ska förstå hur mycket de här åren med Miranda har betytt för mig. Hon har absolut varit med och gett mig en kick i min discokarriär (och i min röv hahaha). JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA OSS!!




Bleka och snygga under en uppvisning på F&S ! ;D



Förväntansfulla tjejer inväntar sin förstaplats! (och hade även HD på besök!)



Jaaaaa.... Jag vet inte vad jag ska säga!?! Haha



Denna bilden ska inte ha någon bildtext. Hhahahahah



Nordiska mästerskapen <3



In action! ;)



5e bäst i norden.. tänk att vi åstadkom det!



Detta kommer förmodligen alltid vara min favoritbild med Miranda. Så himla mycket känslor på en och samma bild. Final på årets första tävling sida vid sida om sin fantastiska danspartner och vän. Jag må ha varit i balla finaler som jag minns väl efter det också, men på något sett var denna så speciell. Denna bilden ska ramas in i mitt nya rum :)


Kommentarer
miranda

finafina my <3 så mycket vi klarat, så mycket vi kämpat..

vi har gråtit, varit förbannade på varandra och oss själva på och utanför tävlingsgolvet, skrattat, skämt ut oss...ordentligt.. slått varandra, sprungit in i varandra.. jag varit aldeles för övertaggad väldigt ofta och hoppat runder på tävlingsgolvet innan vi dansat. jag har sparkat dig aldeles för hårt i rumpan utanför och på tävlingsgolvet, trillat, hejat på varandra i singel under tiden vi dansat.. snackat med varandra på tävlingsgolvet, ändrat dansen precis innan vi ska ut på golvet, alltid varit ute i sista sekunden med de sista 30 sekunderna av dansen.. varit lyckliga tillsammans, haft drömmar tillsammans, uppnått saker vi aldrig trodde vi skulle klara av tillsammans, fan vad bra vi är... looooveee <3

2012-03-27 @ 01:02:46
URL: http://ronjamiranda.blogg.se/
Patrik

Massa fint inlägg My =D

2012-03-27 @ 22:55:00
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0