Det gick ju jättebra!

"Jag ska blogga december ut" gick sådär! Haha. Jag antar att jag inte är någon bloggerska ;)

December har bjudit på massa spännande grejer! Jag har varit ute i Köpenhamn med världens bästa Peter där vi fann de hetaste grekerna jag någonsin träffat, som jag dessutom nu har på Facebook. Jag har varit på Coops personalfest där jag kom ut på Utposten UTAN legitimation (!!!). Det blev en fantastisk kväll det också för övrigt och tillsammans med Köpenhamnvisiten fick jag en helt otrolig helg med mycket fest. Jag har också haft nästan en hel veckas träningsuppehåll för att idag ge järnet i dryga 3 timmar. Det slutade med att jag hamnade med Ben & Jerrys i sängen när jag kom hem samtidigt som jag slöglodde på gamla avsnitt av "Så mycket bättre". Så ser mitt liv ut!

ALLA julklappar är för min del inhandlade och jag är sååå nöjd med alla presenterna! Speciellt vad jag ska ge till Peter kommer (förhoppningsvis) bli en riktig succe.. Jag är nog mer exalterad än honom över att han ska få julklapp haha! Sista provet är gjort i skolan och jag har bara två små idrottsinlämningar, 20 minuters lektion och en skolavslutning innan jag går på jullov! Livet är jäääkligt skönt just nu =)

Imorgon ska jag på kort lektion och sen har jag stängningen på Coop. Jag längtar faktiskt efter att jobba på Coop eftersom det var en månad sen jag var där sist samt att jag längtar efter mina fantastiska kollegor! 
 
STOR KRAM <3
 
Bild sen i somras med Moas balla brillor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0