Tävlingen!



(Brist på bilder så blir en Champinjon på bild;D)

En presentationsrunda i championklassen innebar krig och en demolerad vadmuskel! Men efter lite tejp, alvedon och tigerbalsam var det ut och köra järnet i semifinalen, där jag inte kände av min skada ett dugg! Önskar att jag hade gjort det, så jag kunde skylla min sistaplats i Champion på någonting annat än det faktum att jag inte är tillräckligt bra. Men det finns inte så mycket mer att göra än att ge järnet och träna satan i det, även om jag mycket hellre hade velat se mig själv i Superstar 16+ klassen denna terminen. Ett helt fantastiskt motstånd hade jag som togs hem av ingen mindre än min goa tränare Soffipropp =) Grattis bästa du!



För att återgå till mina resultat - en 5e plats i par kan numera verkligen ses som min parplacering. Men till skillnad från dem andra gångerna jag kommit femma i pardisco så gav denna inte så mycket mer än just en finalplats. Pricken mot superstar låg på plats nummer 4 och därför lämnade vi arenan med aningen sura miner när vi vet att nästa tävling också kommer vara i Starklassen. Surt, men det är bara att göra't!




Meeeen.... För att sluta bita i det sura äpplet. Synchronized, fantastiska Synchronized - på en ANDRAPLATS!? Vilket innebär ett säkrat kort mot EM och sju glaaa'a Helsingborgare som ska få representera Sverige i grannlandet på Europamästerskapen till sommaren! :) Wii! Skönt att någonting fick väga upp de övriga resultaten! (på bilden saknar vi vår snygga gammelsmurf, men så här såg tjejernas kläder ut iallafall!)




Och vet ni? Den här mannen gick ut på golvet och var snyggast och glittrigast på hela tävlingen. När jag såg honom dansa idag insåg jag varför han är min stora idol. Snurrar, hopp och blickar som får alla flickor att smälta, det är min Peter det! Och det finns faktiskt ingen som kan mäta sig med honom! =) Ett silver plockade han med sig hem och jag är så stolt över att kunna kalla honom för min tränare! Det vet jag mååånga som håller med om! Vi älskar dig! =D


Kommentarer
Anonym

Nu får du ta och svara på frågestunden, IDAG :D

2012-03-01 @ 17:47:26
Anonym

Håller med föregående talare, upp med frågorna!!:D

2012-03-02 @ 13:36:02
Anonym

Hörru kom igen nu då! :D

2012-03-13 @ 21:06:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0