05:30..

Klockan är 05:30 och jag ligger fortfarande vaken. Som jag skrev i tidigare inlägg har denna dagen vigts åt någonting jag gör allt för sällan - precis ingenting! Benen sprätter på mig och tanken på att jag om 3 1/2 timmar ska upp för att bege mig mot gymmet gör mig snarare lycklig än ger mig kalla kårar! Jag må gilla att slappna av och njuta av livets vackra dagar, men jag längtar läskigt mycket mot min fullspäckade lördag! Wow vad poppis jag lät där ;-)

Ungefär lika poppis som denna hemlösa man som roar sig med Photobooth uppe i Stockholm!


Fick under tidens lopp en del frågor på min förra blogg som jag aldrig riktigt besvarat! Så det blir my mission tomorrow :-) Förresten har jag börjat tycka smileys med näsor är otroligt söta, är det en del i min mognadsfas mot att bli vuxen måntro?


Det var längesen jag åt sparris! Dags att ta tag i livet! (ja jag har bildbrist och det har bara gått två inlägg...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0