Livet på en pinne

Jag njuter så av livet! Träningen har satt igång, skolan likaså och jag får spendera varenda dag med fantastiska människor! Det är dansdräkt på gång och swarovskistenar kommer hem i omgångar, frestandes om den rosa/lila-kreationen som anländer om någon vecka då det riktiga projektet med pålimningen av allt glitter börjar. Jag älskar att dansa! Det är inte bara fruktansvärt roligt, utan halva grejen är att klä sig som en discokula. Livet på en pinne.

Denna dräkt som tagit mig timmar att fullända har haft sina sista stunder på dansgolvet..! Sorgligt men ska bli kul med lite nytt!


Kommentarer
Schmül 2

Varför är du så jääääävla sexig?!?!

2012-01-22 @ 17:13:55
URL: http://redtube.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0