Vad ProCivitas har gjort med mig

"börjar du på ProCivitas kommer du förändras som fan, du kommer bli en sån där äckelsnobb som super skallen av sig medans du vaskar din 300 000krs champange över din farsas nya ferrari"




Detta är jag.


Sen jag började på procce har jag:
* Insett att det finns fler människor än jag som är vrickade i huvudet (and I love it)
* Blivit besatt av 9gag, memeblock - you name it!
* Aldrig trivts så bra i en klass som jag gör, och jag kommer njuta av att hänga med detta fantastiska gäng i 3 år
* Lärt mig mer på ett halvår samtidigt som jag haft kul än vad jag gjort på 9 år på Påarps skola
* Blivit en så mycket gladare och bekvämare människa med mig själv!
* Utvecklat en LOTR-obsession
Jag är fortfarande lika äcklig, grisig, icke-proper och sympatilös. Jag väntar fortfarande på min superförvandling! Bring it on


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0