Vem är jag?


Mitt namn är My Skoog och jag är en 16, snart 17-årig tjej från Helsingborg! Jag kan alltså inte prata ordentligt, jag är minderårig men lever trots det ett hektiskt liv, även om jag i skrivande stund ligger på precis samma plats som jag legat på hela dagen - alltså min säng (toalettbesök och matpauser ej inräknat, riktigt så snuskig är jag inte..än).



Mina dagar består utav tufft plugg på fantastiska ProCivitas och träning för att nå den absoluta toppen i min discodanskarriär! Vad vill jag då uppnå med denna fantastiska blogg? Det vet jag nog inte riktigt själv! Men jag hoppas att jag kan dra med mina 3 läsare från förra bloggen för att åtminstone tjäna lite respons på det jag skriver ;-)



Skämt åsido! Jag älskar träning, jag älskar min familj, jag älskar mina fantastiska kompisar och framförallt så älskar jag livet och mitt brinnande dansintresse! De två sistnämnda sakerna är i princip vad min blogg kommer att handla om, hur JAG finner motivation till det jag håller på med och hur jag ska göra 2012 till mitt gladaste år hittills! Jag hoppas ni är sugna på att hänga med på min resa så ska jag se till att den här bloggen håller sig aktiv! Väl bemött!


Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0