Onsdag

Har haft en helt underbar dag i skolan (men lååååång!). Kände mig som om jag gick på högstadiet igen när min klass råkade låsa in sig i klassrummet och läraren stod bankades utanför och när vi hela eftermiddagen har gått och fryst ut underbara Olivia Holmgren, lagt beslag på hennes mobiltelefon, rotat igenom hennes bilddagbok, utsatt henne för diverse "blå våfflor" och bara behandlat henne allmänt illa. Livet är så underbart ibland ;)
 
Tror ni min inlämning åkte in inatt som den skulle eller? Njää... Här sitter jag nu och skriver på min debattartikel som handlar om snus av alla ämnen man kan välja. Om några timmar slutar Paaajtor från jobb och till dess ska jag ha blivit klar med min inlämning, städat mitt rum, duschat och handlat vars en fet svettig kebabpizza med pommes på innan han kommer hit och sover här inatt!
 
Om ett par dagar är det nordiska mästerskapen i Örebro så därför passar både jag och Peter på att vila ut oss ordentligt från för hård träning så att vi kan känna oss riktigt bra i kroppen till helgen. =) Helgen kommer inte bara bestå av dans utan vi ska också ut och äta med våra fina konkurrenter och vänner Simon och Matilda, vilket ska bli jättemysigt! Ser fram emot helgen och håller tummarna för goda resultat i både singel och par... =)
 
Jag vet liksom inte vad jag ska publicera för bild nånstans så jag lägger upp en bild på hur jag skulle sett ut som karl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0