2013 - jag är så redo!! =D

Snart är det dags för bandet att rulla igång igen!

Skola, jobb både på dansskolan och Coop sätter full fart igen och inte minst DANSEN och allt som hör det till! Träningar och tävlingar ska bli helt fantastiskt att komma tillbaka till.

I år har jag även en massa spännande event framför mig.
* I mars åker vi till NEW YORK med skolan där jag stannar i två veckor. Första veckan med klassen, andra veckan hos bästa Sofie, Jonathan och Dessi precis i slutspurten utav deras dansutbildning. Det ska bli skitkul! 
* I juni åker jag och Peter för att tävla EM i disco i Sverige!
* I juli åker jag och Peter för att se Rihanna i Stockholm!
* I september åker jag och Peter för att tävla VM i disco i Tyskland!
*.. Och i oktober åker jag och Peter för att tävla World Cup i Tjeckien!

Mycket disco och mycket med Peter i år alltså, haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0